REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.akademiapizzy.pl

  1. Przedsiębiorca
    Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem www.pizzachef.academy jest: Akademia Culinaris Sp. z o.o., ul. Trakt Lubelski 412, 04-667 Warszawa, Polska, NIP 9522217335 (zwany dalej Sprzedającym bądź Sklepem), adres email: kontakt@akademiapizzy.pl
  2. Zasady działania sklepu internetowego
    Sklep prowadzi sprzedaż biletów (wejściówek, potwierdzeń możliwości uczestnictwa) na wydarzenie poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a Sklepem (Sprzedającym).
  3. Zamawianie towarów
    1. Bilety są sprzedawane poprzez stronę internetową www.akademiapizzy.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę do czasu wyczerpania biletów lub zakończenia sprzedaży.
    2. Bilety zakupione w systemie sprzedaży są produktami cyfrowymi potwierdzającymi możliwość uczestnictwa w wydarzeniu. Wyjątek stanowi voucher podarunkowy, który może być również drukowana karta ozdobną.
    3. Bilety uważa się za sprzedane w momencie ich opłacenia.
    4. Klient zobowiązany jest do należytej staranności przy dokonywaniu płatności. Błędne dane mogą uniemożliwić identyfikację i skutkować anulowaniem transakcji.
    5. Każde zamówienie zostanie potwierdzone wiadomością e-mail zawierającą istotne elementy zamówienia.
    6. Rezerwacja jest wiążąca po wysłaniu potwierdzenia zarejestrowania płatności. W przypadku płatności przelewem – po jej weryfikacji.
    7. W razie braku potwierdzenia należy skontaktować się e-mailowo: kontakt@akademiapizzy.pl.
    8. W przypadku przeszkód w realizacji zamówienia Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
    9. Pula biletów może być zwiększana lub zmniejszana podczas trwania sprzedaży.
  4. Vouchery podarunkowe
    1. Vouchery podarunkowe sprzedawane sa jako produkty cyfrowe lub fizyczne w formie ozdobnej karty podarunkowej.
    2. Voucher można wykorzystać w ciągu 6 miesięcy od daty wystawienia. Data vouchera nie ulega przedłużeniu
    3. Niewykorzystany voucher nie podlega wymianie na gotówkę, a także nie przysługuje od niego reszta w gotówce.
    4. W przypadku odwołania lub przełożenia szkolenia w okresie ważności vouchera proponujemy miejsce na kolejnym organizowanym szkoleniu, przedłużenie ważności vouchera lub zmianę tematu wybranego szkolenia.
    5. Zamiana vouchera możliwa jest na voucher uprawniający do realizacji droższego szkolenia, po dokonaniu dopłaty.
    6. Voucher przeznaczony jest dla nabywcy – firmy lub osoby, jeśli została wskazana. Prawa nabyte z tytułu wykupienia vouchera nie podlegają przeniesieniu.
    7. Nie realizujemy zwrotów wpłaconej gotówki i nie korygujemy faktur VAT za vouchery.
  5. Ceny
    Ceny podawane w złotych polskich są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Cena z momentu składania zamówienia jest wiążąca.
  6. Sposoby płatności
    1. Płatność za zamówiony towar odbywa się:
      • Płatności online obsługiwane przez Przelewy24.pl
      • Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: …………………………...
    2. Przy płatności tradycyjnym przelewem — kliknięcie „Potwierdzam zakup i płacę” oznacza zawarcie umowy. Klient otrzymuje wstępne potwierdzenie rezerwacji oraz po zaksięgowaniu środków — potwierdzenie możliwości udziału.
    3. Przy płatności online Przelewy24 — po przekierowaniu i opłaceniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie e-mail.
  7. Realizacja i dostawa zamówienia
    1. Bilety są produktami cyfrowymi dostarczanymi niezwłocznie po opłaceniu zamówienia.
    2. Dostawa produktów cyfrowych odbywa się poprzez e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.
    3. Dostawa Voucherów drukowanych odbywa się poprzez usługi kurierskie za dodakową opłatą lub odbiór osobisty w Sulejówku ul. Sasankowa 6, w biurze Gusto Food Service w dniach poniedziałek – piątek od 7:00 do 15:00.
    4. Wysyłka produktów fizycznych nastąpi w terminie od 1 do 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
  8. Zwroty biletów / rezerwacji
    1. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy.
    2. W razie odwołania wydarzenia lub zmiany daty/godziny Klient zostanie poinformowany.
    3. W przypadku odwołania wydarzenia następuje zwrot ceny biletu i opłat obowiązkowych.
    4. Zwrot przelewem następuje na rachunek, z którego dokonano płatności (chyba że Klient wskaże inny numer w wiadomości e-mail z adresu przypisanego do zamówienia).
    5. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od odwołania wydarzenia.
    6. W innych przypadkach zwrot lub wymiana biletów nie jest możliwa.
  9. Reklamacje
    1. Każdą wejściówkę można reklamować, jeżeli posiada wady. Reklamację można złożyć mailowo lub pocztą: kontakt@akademiapizzy.pl.
    2. Sklep ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni.
    3. W razie braku uznania reklamacji Klient może skorzystać z pozasądowych metod rozpatrywania sporów — szczegóły na stronie UOKiK.
  10. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
    1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
    2. Dane są wykorzystywane jedynie w celu realizacji umowy. Klient ma prawo dostępu, poprawiania i usuwania danych.
  11. Zmiana Regulaminu
    1. Klienci posiadający konto zostaną poinformowani o zmianach Regulaminu e-mailem.
    2. Po zmianie Regulaminu Klient musi go zaakceptować, aby móc dokonywać zakupów.
    3. Klient nieakceptujący zmian może usunąć konto.
    4. Zamówienia złożone przed zmianą są realizowane według dotychczasowych zasad.
  12. Postanowienia końcowe
    1. Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację Regulaminu.
    2. W sprawach nieuregulowanych obowiązuje Kodeks cywilny i inne odpowiednie przepisy.
    3. Regulamin dostępny jest na stronie www.pizzachef.academy w zakładce „Regulamin”.