Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.akademiapizzy.pl
- Przedsiębiorca
Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem www.pizzachef.academy jest: Akademia Culinaris Sp. z o.o., ul. Trakt Lubelski 412, 04-667 Warszawa, Polska, NIP 9522217335 (zwany dalej Sprzedającym bądź Sklepem), adres email: kontakt@akademiapizzy.pl - Zasady działania sklepu internetowego
Sklep prowadzi sprzedaż biletów (wejściówek, potwierdzeń możliwości uczestnictwa) na wydarzenie poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a Sklepem (Sprzedającym). - Zamawianie towarów
- Bilety są sprzedawane poprzez stronę internetową www.akademiapizzy.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę do czasu wyczerpania biletów lub zakończenia sprzedaży.
- Bilety zakupione w systemie sprzedaży są produktami cyfrowymi potwierdzającymi możliwość uczestnictwa w wydarzeniu. Wyjątek stanowi voucher podarunkowy, który może być również drukowana karta ozdobną.
- Bilety uważa się za sprzedane w momencie ich opłacenia.
- Klient zobowiązany jest do należytej staranności przy dokonywaniu płatności. Błędne dane mogą uniemożliwić identyfikację i skutkować anulowaniem transakcji.
- Każde zamówienie zostanie potwierdzone wiadomością e-mail zawierającą istotne elementy zamówienia.
- Rezerwacja jest wiążąca po wysłaniu potwierdzenia zarejestrowania płatności. W przypadku płatności przelewem – po jej weryfikacji.
- W razie braku potwierdzenia należy skontaktować się e-mailowo: kontakt@akademiapizzy.pl.
- W przypadku przeszkód w realizacji zamówienia Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
- Pula biletów może być zwiększana lub zmniejszana podczas trwania sprzedaży.
- Vouchery podarunkowe
- Vouchery podarunkowe sprzedawane sa jako produkty cyfrowe lub fizyczne w formie ozdobnej karty podarunkowej.
- Voucher można wykorzystać w ciągu 6 miesięcy od daty wystawienia. Data vouchera nie ulega przedłużeniu
- Niewykorzystany voucher nie podlega wymianie na gotówkę, a także nie przysługuje od niego reszta w gotówce.
- W przypadku odwołania lub przełożenia szkolenia w okresie ważności vouchera proponujemy miejsce na kolejnym organizowanym szkoleniu, przedłużenie ważności vouchera lub zmianę tematu wybranego szkolenia.
- Zamiana vouchera możliwa jest na voucher uprawniający do realizacji droższego szkolenia, po dokonaniu dopłaty.
- Voucher przeznaczony jest dla nabywcy – firmy lub osoby, jeśli została wskazana. Prawa nabyte z tytułu wykupienia vouchera nie podlegają przeniesieniu.
- Nie realizujemy zwrotów wpłaconej gotówki i nie korygujemy faktur VAT za vouchery.
- Ceny
Ceny podawane w złotych polskich są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Cena z momentu składania zamówienia jest wiążąca. - Sposoby płatności
- Płatność za zamówiony towar odbywa się:
- Płatności online obsługiwane przez Przelewy24.pl
- Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: …………………………...
- Przy płatności tradycyjnym przelewem — kliknięcie „Potwierdzam zakup i płacę” oznacza zawarcie umowy. Klient otrzymuje wstępne potwierdzenie rezerwacji oraz po zaksięgowaniu środków — potwierdzenie możliwości udziału.
- Przy płatności online Przelewy24 — po przekierowaniu i opłaceniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie e-mail.
- Płatność za zamówiony towar odbywa się:
- Realizacja i dostawa zamówienia
- Bilety są produktami cyfrowymi dostarczanymi niezwłocznie po opłaceniu zamówienia.
- Dostawa produktów cyfrowych odbywa się poprzez e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.
- Dostawa Voucherów drukowanych odbywa się poprzez usługi kurierskie za dodakową opłatą lub odbiór osobisty w Sulejówku ul. Sasankowa 6, w biurze Gusto Food Service w dniach poniedziałek – piątek od 7:00 do 15:00.
- Wysyłka produktów fizycznych nastąpi w terminie od 1 do 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
- Zwroty biletów / rezerwacji
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy.
- W razie odwołania wydarzenia lub zmiany daty/godziny Klient zostanie poinformowany.
- W przypadku odwołania wydarzenia następuje zwrot ceny biletu i opłat obowiązkowych.
- Zwrot przelewem następuje na rachunek, z którego dokonano płatności (chyba że Klient wskaże inny numer w wiadomości e-mail z adresu przypisanego do zamówienia).
- Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od odwołania wydarzenia.
- W innych przypadkach zwrot lub wymiana biletów nie jest możliwa.
- Reklamacje
- Każdą wejściówkę można reklamować, jeżeli posiada wady. Reklamację można złożyć mailowo lub pocztą: kontakt@akademiapizzy.pl.
- Sklep ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni.
- W razie braku uznania reklamacji Klient może skorzystać z pozasądowych metod rozpatrywania sporów — szczegóły na stronie UOKiK.
- Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Dane są wykorzystywane jedynie w celu realizacji umowy. Klient ma prawo dostępu, poprawiania i usuwania danych.
- Zmiana Regulaminu
- Klienci posiadający konto zostaną poinformowani o zmianach Regulaminu e-mailem.
- Po zmianie Regulaminu Klient musi go zaakceptować, aby móc dokonywać zakupów.
- Klient nieakceptujący zmian może usunąć konto.
- Zamówienia złożone przed zmianą są realizowane według dotychczasowych zasad.
- Postanowienia końcowe
- Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych obowiązuje Kodeks cywilny i inne odpowiednie przepisy.
- Regulamin dostępny jest na stronie www.pizzachef.academy w zakładce „Regulamin”.